Doha: WTA z nowym logo
Kobieca federacja tenisowa WTA zmieniła logo swojej organizacji. Zostało ono zaprezentowane w Doha, gdzie jutro rozpocznie się wieńczący sezon turniej WTA Championships.
Nowe logo ma podkreślić dynamiczny rozwój kobiecego tenisa i wzrost popularności tej dyscypliny, a zarazem samej Women’s Tennis Association.
– Od blisko czterech dekad marka WTA jest synonimem profesjonalizmu sportowego i marketingowego na światowej scenie – powiedziała Stacey Allaster, prezes i dyrektor generalny WTA. – Zaprezentowane dzisiaj zmodernizowane logo jest zarazem funkcjonalnej jak i efektowne dla naszych partnerów i członków, a także dla wszystkich mediów.
Na prezentacji nie mogło oczywiście zabraknąć tenisistek, które od jutra rozpoczną w Doha rywalizację w turnieju mistrzyń.
– Myślę, że to bardzo ekscytujący czas dla WTA, ze wspaniałymi nowymi sponsorami oraz nowym, fajnym wizerunkiem – przyznała Carolina Wozniacki. – Jestem bardzo dumna z bycia częścią tego.
Nowe logo zostało zaprojektowane przez firmę Chermayeff & Geismar, która jest pomysłodawcą loga m.in. dla NBC, National Geographic oraz Armani Exchange.