Kampania (HEAD)RED
Wraz premierą nowej kolekcji (HEAD)RED, HEAD kontynuuje walkę o pokolenie wolne od AIDS. HEAD przedstawia kampanię „Najdłuższa wymiana” mającą na celu wsparcie projektu.
Nowy Jork/USA, Wrzesień 2015
Po raz trzeci, wraz z premierą nowej kolekcji (HEAD)RED oraz przy dużym udziale mediów społecznościowych, HEAD oraz czołowi zawodnicy HEAD wspierają walkę o pokolenie wolne od AIDS.
Podczas tegorocznego turnieju US Open, zawodnicy HEAD wejdą na kort z przewieszonymi przez ramię torbami (PROODUCT)RED Combi Bag i (PRODUCT)RED Club Bag, zwiększając świadomość oraz zbierając pieniądze na walkę z AIDS. Po raz pierwszy kolekcję zasili wyjątkowy element: tłumik (PRODUCT)RED, który zaliczy swój debiut na rakiecie Fernando Verdasco podczas ostatniego w roku turnieju Wielkiego Szlema.
Tegoroczna kampania będzie wyjątkowa, ponieważ oprócz noszenia toreb (PRODUCT)RED podczas wrześniowego turnieju US Open, czołowi zawodnicy HEAD – na czele z Andy Murray’em, Marinem Cziliciem, Fernando Verdasco i Marią Szarapową – poprzez serię klipów na Facebook’u i Twitterze zaangażują fanów do udziału w kampanii. Kampania nazwana „Najdłuższa (społeczna) wymiana” ma na celu zbiórkę oraz przekazanie dodatkowych pieniędzy na Światowy Fundusz walki z AIDS. Za każde udostępnienie postu na swoim profilu, HEAD przekaże 2 Euro. Fani będą mogli śledzić wyniki oraz liczby udostępnień na HEAD.COM/RED
Produkty z kolekcji (HEAD)RED, których procent ze sprzedaży zasili Światowy Fundusz walki z AIDS dostępne są w wybranych sklepach od września. Od roku 2006 (RED) oraz biorący udział w kampanii Partnerzy zebrali już ponad $320 milionów na walkę przeciw AIDS.
Od 31 grudnia 2014, HEAD wraz z (RED) zebrali wystarczającą ilość pieniędzy aby dzięki zakupionym lekarstwom uratować 261 000 dni życia.
Po więcej szczegółowych informacji zapraszamy na:
HEAD.COM/RED.
head.com/tennis
facebook.com/headtennis
twitter.com/head_tennis
instagram.com/headtennis_official