Czekoladowa diwa

/ Anna Niemiec , źródło: wtatennis.com/własne, foto: AFP

Caroline Wozniacki na brak zainteresowanie nie może narzekać. Kilka dni temu ukazała się sesja tenisistki w Sports Illustrated Swimsuit Edition, a w środę Dunka ogłosiła, że została globalną ambasadorką ekskluzywnej marki czekoladek, GODIVA.

Współpraca pomiędzy duńską tenisistką, a marką czekoladek została ogłoszona w nowojorskim butiku firmy.

W GODIVA lubimy mówić, że potrafimy zmienić zwykły uśmiech w coś niezwykłego, a Caroline robi to samo na całym świecie – skomentował tę decyzję dyrektor naczelny firmy, Mohamed Elsarky. – Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać Caroline w rodzinie GODIVA. Myślimy, że ona będzie idealną twarzą naszej marki. Jest bardzo żywą osobą, ma światowej klasy talent i jest rozpoznawalna również poza kortem – wyjaśnił wybór Elsarky.

Belgijska firma zdecydowała się nawiązać współpracę z byłą liderką światowego rankingu, po tym jak dyrektor finansowy GODIVA, Dave Marberger przeczytał wywiad z Wozniacki w Wall Street Journal, w którym tenisistka zdradziła, że uwielbia czekoladę.

Bez względu na to, gdzie pojadę grać w tenisa, zawsze trafię do sklepu GODIVA – zdradziła Wozniacki. – To idealne partnerstwo dla mnie, bo pozwoli mi na chwilę zapomnienia, gdy będę w drodze.

""