Australian Open: Kia Motors sponsorem do 2018

/ Krzysztof Domaradzki , źródło: australianopen.com, foto: AFP

Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Kia Motors poinformowało, że będzie sponsorem Australian Open do 2018 roku.

Współpraca południowokoreańskiej firmy z australijskim turniejem rozpoczęła się w 2002 r. Po wypełnieniu okresu określonego w nowej umowie współpraca będzie trwała już 17 lat, co uczyni to partnerstwo najdłuższym w historii imprez wielkoszlemowych. Atrakcyjność tej perspektywy podkreśla Charlie Kim, dyrektor wykonawczy Kia Motors na Australię.

Wierzymy, że podekscytowanie, entuzjazm i pasja tenisistów, którzy prezentują się na kortach w Melbourne, perfekcyjnie uosabia to, z czego Kia jest znana – wyjaśnił Kim.

Niedawno przedsiębiorstwo przekazało organizatorom turnieju ponad 100 samochodów, które mają posłużyć do przewożenia zawodników, oficjeli i kibiców po Melbourne. Bez tego, co zauważają przedstawiciele imprezy, zawody nie zostałyby przeprowadzone tak płynnie.

Imponująca flota pojazdów będzie służyć także do realizacji odcinków popularnej inicjatywy Kia Open Drive. W jej ramach zawodnicy podróżują po Melbourne, odpowiadając na zadawane im pytania i wdając się w interakcję z kierowcą. Służące do tego auta wyposażone są w kamery, mikrofony oraz iPady.