Agnieszka Radwańska w nowej reklamie

/ Michał Jaśniewicz , źródło: , foto: AFP

Agnieszka Radwańska według polskiego magazynu Forbes posiada największy potencjał reklamowy na naszym rodzimy rynku. Potwierdzeniem tego jest udział krakowianki w akcji reklamowej piekarników marki Amica.

Najlepsza polska tenisistka w ubiegłym roku zajmowała dopiero osiemnaste miejsce w rankingu polskich gwiazd z największym potencjałem reklamowym. Po tegorocznych sukcesach Radwańska wskoczyła na czoło tej listy, a według magazynu Forbes może liczyć średnio na 882 tys. złotych za udział w kampanii reklamowej.

Krakowianka, która współpracuje między innymi z marką Lexus Polska, teraz została twarzą kampanii piekarników Integra Smart, marki Amica. Agnieszka Radwańska pojawia się w reklamie, którą można zobaczyć między innymi na naszej stronie (wystarczy kliknąć tutaj).