Agnieszka Radwańska robi ostatnio furorę nie tylko na korcie. Jej fantastyczna postawa w Wimbledonie pozwoliła jej również otrzymać lukratywne propozycje reklamowe.
Isia już jesienią stanie się twarzą reklamową firmy Amica, której prezes zapewnił, iż umowa obowiązująca obie strony została już podpisana.
- Agnieszka to w tej chwili zdecydowanie najlepsze towarzystwo dla nas. A przecież wszyscy zdajemy sobie sprawę, że to jeszcze nie jest szczyt jej możliwości - powiedział Robert Drożyński, prezes Amica Marketing, czytamy w serwisie Wirtualne Media.
Krakowianka jest niewątpliwie jedną z bardziej niedocenianych sportsmenek wśród reklamodawców. Jak do tej pory jedynym osiągnięciem marketingowym młodej tenisistki była reklama proszku do prania Ariel. Dopiero w tym sezonie jej osobą zainteresowała się firma Oriflame, która publikowała kampanie z udziałem polskiej zawodniczki.
Radwańska działa ostatnio również na lokalnym rynku. Isia polecała swoim głosem jedno ze studiów urody w rodzinnym Krakowie.